maanantai 18. syyskuuta 2017

Paljon onnea rakas!

Mikille ❤️ 




Sinä synnyit 19.09.2013 klo 23.00. 4175g ja 52cm täydellisyyttä. Rakastin sinua jo ennen syntymääsi. Muistan aina sen ensimmäisen katseen, se oli ihaninta maailmassa. Pienet sormet ja varpaat, ihana ja täydellinen pieni poika. Siitä hetkestä alkoi meidän yhteinen matka, se ei ole ollut aina helppo. Välillä en ole osannut olla äiti, mutta aina olen sinua rakastanut. Sinä olet opettanut minulle enemmän kun kukaan muu. Sinä teit minusta äidin ja sait esiin ne parhaat puolet. Aina kun olen kanssasi, olen kokonainen. Olet silmieni valo ja sydämeni aurinko, nyt ja aina. 
4 vuodessa olen saanut nähdä kuinka hieno poika sinusta on kasvanut. Olet todella empaattinen, kiltti, hauska, äärettömän itsepäinen ja mielikuvitusta riittää. Sydämesi on täyttä kultaa ja rohkeutesi vailla vertaa. Olet täydellinen. Olen sinusta todella ylpeä ja niin kiitollinen siitä, että olet minun poikani. 
Ihanaa syntymäpäivää rakas. Tiedän että tämä päivä on erilainen kuin kuvittelit. Se on erilainen kuin kukaan kuvitteli. Lupaan, että tulee päivä jolloin saat juuri sellaiset syntymäpäivät kuin haluat. Silloin kaikki ystävät ja läheiset ovat niitä juhlimassa.
Sinä olet minun elämäni sankari. On etuoikeus olla noin ihanan pojan äiti.” 








Edelleen siis sairaalassa ollaan. Mikillä on edelleen vatsa kipeä, mutta maksa-arvot ja tulehdusarvot ovat laskeneet. Eli jotain hyvää taas. ❤️ Tänään vaan ollaan yhdessä. Syödään ja nauretaan. Nautitaan tästä päivästä ja jokaisesta hetkestä. ❤️















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä meille kuuluu nyt?

  Mitä meille kuuluu nyt?   Mun oli tarkoitus kirjoittaa viimeinen teksti silloin kun Mikin hoidot loppuu. Mutta sitten en uskaltanut. Pelkä...